بهتره با یکی حرف بزنی

ریال3,990,000

لاری گاتلیب-مریم ترابی نیا-551-رقعی نرم-1399

توضیحات

آیا تابه‌حال این سؤال برایتان پیش آمده که مشاورتان به چه چیزی فکر می‌کند؟ حالا می‌توانید به جواب این سؤال پی ببرید، زیرا لاری گاتلیب، مشاور و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز ما را به پشت صحنه‌ی شغلش به‌عنوان یک مشاور می‌برد؛ جایی که بیمارانش (و همچنین خود او) در پی یافتن جواب سؤالاتشان هستند.

وقوع یک بحران در زندگی شخصی گاتلیب که یک مشاور باتجربه و موفق در لس‌آنجلس است، باعث فروپاشی دنیایش می‌شود؛ و او را ناگهان دچار سرگردانی می‌کند. اما شرکت در جلسات مشاوره وندل، که او هم یک مشاور کهنه‌کار با روش کاری متفاوتی است، زندگی گاتلیب را دگرگون می‌سازد. گاتلیب به کندوکاو دالان‌های زندگی درونی بیمارانش می‌پردازد؛ از جمله یک تهیه‌کننده خودشیفته‌ی هالیوود، یک تازه‌عروس مبتلا به بیماری‌کشنده، فردی سال‌خورده که احساس می‌کند دلیلی برای زنده‌بودن ندارد و یک زن بیست‌وچندساله‌ خودویرانگر که نمی‌تواند به رابطه‌های اشتباهش پایان بدهد. رفته‌رفته او به این واقعیت پی می‌برد که سؤال‌هایی که بیمارانش با آن‌ها درگیر هستند، همان سؤالاتی‌ست که خودش با وندل در میان می‌گذارد.

زبان روایت‌های کتاب «بهتره با یکی حرف بزنی» جذاب، صادقانه و طنزآمیز است و خواننده را در روند شناخت، پذیرش و درمان همراهی می‌کند. علاوه بر صداقت روایت داستان و حقیقی‌بودن وقایع، نویسنده با ذکاوت توانسته حس کنجکاوی مخاطبانش را برانگیزد و آن‌ها را به جلسات خصوصی خود با بیمارانش دعوت کند.

منتقد سایت نیویورک تایمز، این کتاب را اثری معتبر، قابل اعتماد و بی‎آلایش می‎خواند که به مبحث روان‎درمانی پرداخته و تفاوت اصلی آن با باقی کتاب‎های هم‎سبکش در تجربه‌ی مشترک بین روان‌شناس و بیمار است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهتره با یکی حرف بزنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *